Sayfalar

4 Ocak 2012 Çarşamba

Tospamın İlk Özgün Çalışması...

Oğluşum eli kalem tutmaya başladığından beri çeşitli yönlerde karalamalar yapardı. Bu karalamalar zamanla yerini renklerle boyamalara,resimleri boyamalara ve hatta sınırlarıdan taşırmadan boyamaya kadar ilerlemişti. Ta ki bu akşama kadar.



Akşam olay şöyle gelişir:
"" Eymen annesinin kağıtlarından birine sulanır ve alır. Kalemini de tabi. Başlar koltukta kendi kendine kâğıda (ve koltuğa)birşeyler çizmeye. Daha öncesinden alışkın olunduğu için anne pek ilgilenmez bu çizimle. Kendi kendine çizsin der bu sefer. Fakat bu defa başkadır. Oğluş anneye dönüp:"Anne bak ben tendimi yaptım." diyene kadar. Anne kafasını çevirir ve tam bir şok....""
Gözleri, burnu, ve kafasının yuvarlağı olan bir yüz. Oğuşum yuvarlak çizmeye bile yeni yeni başlamışken,bir çocuk kafası çizebilmesi beni hem şaşırttı, hem sevindirdi açıkçası biraz da duygulandırdı. Üstelik saçlarını bile yapmış kuzum. Büyüdüğünü bu kadar net görebilmek çok güzeldi.
Oğluşumun İlk Özgün Çalışması (Kendi resmi)

Oğluşum resmini babasına gösterdi. Diyaloğumuz aynen şu:
B:-Oğlum ne yaptın? Fil mi çizdin sen?
E:-Hayır baba. Ben tendimi çizdim. Eymen bu Eymennnnn.
:)
Oğlum daha sonra bizim resimlerimizi de çizdi. Çok güzeldi. Ellerine sağlık oğluşum.
Beni çizdiğinde bir de resmimi gösteriyor bana. "Dur azını da çiziyim. Anne bunlar taş taş "diye diye çizdi oğlum beni. (Gözlerin yanında iki küçük yuvarlak çizmiş. Benim kaşlarımı.):)
Oğluşum büyüyor dostlar... Sevgiler...

2 yorum: