Sayfalar

28 Haziran 2014 Cumartesi

Merhaba...

Merhaba...
Biz geldik sevgili dostlar. Bir Ramazan vakti gitmiştik sessizce. Yine öyle bir vakitte sizlere merhaba demenin sevincini duyuyorum. Itiraf etmeliyim ki uzun zamandır bir blogum olduğunu bile unutmuştum. Bugün bütün gün evde olduğumdan galiba aklıma geldi birden.:)
Taşınma, okul değişikliği, Eymen'imin yeni okulu, çevre ve arkadaş değişikliğiyle başlayan bir sürü yenilik, üzüntü, sevinç, telaş, yorgunluk bir araya geldi ve elim hiç bilgisayara değmedi.
Aslında dizüstü bilgisayarımın da kafayı yemesinin payı büyük bu uzaklaşmada. Biraz da dinlendik bu sayede.  Bu arada birçok arkadaşımın blogunu takip ettim zaman zaman ancak tam vakıf olamadım elbette durumlara. Bundan sonra daha sık yazmak ve görüşmek dileğiyle... Herkese hayırlı Ramazanlar diliyorum. Dua ve sevgiyle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder