Sayfalar

24 Ocak 2012 Salı

İlk Karnemiz.:)


Oğluşum, uzun sürecek eğitim hayatının merdivenlerinden hızlı adımlarla ilerlemeye başladı ve ilk basamağını başarıyla tırmanarak ödülünü aldı, bizi de ödüllendirdi. İlk karnemizi ve gelişim raporumuzu aldık geçen hafta. Ben tabi ki kendi miniklerime karne vermekle meşgul olduğum için, oğlum karnesini almaya babasıyla gitti. Hepsi "Çok başarılıyım" gülücükleriyle dolu bir karnemiz var.Kuzucuğum karnesini alır almaz beni aradı ve "Anne, tarnemin hepsi pekiyi."dedi. Ben de eve gittiğimde oğluşumu tebrik ettim ve en çok sevdiği çutta (çikolata) ile ödüllendirdim kuzumu.

Tarifi anlatılamaz bir mutluluk. Bütün gün karnesini elinden bırakmadı kerata. "Anne ben otuldan tarne almıştım de mi?" dedi durdu.
Bizi böyle güzel bir şekilde onurlandırdığın için çok teşekkür ederim anneciğim. Umarım hep böyle başarı dolu bir hayatın olur.

Seni çok seviyoruz oğlum.:)

***Bunlar da oğlumla birlikte, benim incilerime karne hediyesi olarak hazırladığımız kelebek şekerlerimiz. Eymen'in de emeği çok. Çiçeklerimi şekilli delgeçle delerek oğlum hazırladı ve ilk şekeri de kendi kaptı tabiiii. Ellerine sağlık kuzum...

2 yorum:

  1. adaşımızın ilk karnesi hayırlı olsun
    hep güzel günler görsün inşallah..
    sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler. Darısı yavrunuza olsun inşallah. Sevgiler Eymen ve annesine.:)))

    YanıtlaSil