Sayfalar

18 Mayıs 2013 Cumartesi

Benim Annem Benim Annem :)

Eymen'imin anneler günü etkinliği vardı okulda,. Oğluşum becerikli öğretmeninin yardımıyla çok güzel bir hediye hazırlamış annesine. Bir de program sundular. 23 Nisan için hazırladıkları gösteriyi izleyemediğimizden dolayı yeniden oynadılar. Çok tatlılardı. Birde şarkı söylediler tüm sınıfça.
O kadar tatlı söylüyor ki peltek diliyle. Ona sarılırken içim içime sığmadı. Ancak benim duygusal oğlum şarkı başladığında hem hüzünden hem de beni ön sırada göremediğinden ( :) )ağlamaya başladı. Şarkıyı söylemek istemedi. Ağlamamak için kendimi zor tuttum ben de. Canım oğlum...Seni Çok Seviyorum. Rabbime binlerce şükürler olsun ki sen benim oğlumsun. Bitanem...







Minik Arımızın Gösterisi İçin Tıklayın...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder