Sayfalar

25 Ocak 2013 Cuma

Karnelerimiz...:))

Günün Özeti: Önce benim kuzularımın karnesini dağıtmak için oğluşumla birlikte okuluma gittik. Büyük bir heyecanla karnelerini verdik yumurcakların. Daha sonra da tatlı oğlumun karnesini almak için onun okuluna geldik. Karnemizi alıp, arkadaşlarımızla vedalaşıp evimize geldik... İşte benim kuzularımın pekiyi dolu karneleri:)
Bu da Eymen'imin güzel karnesi... Bu güzel karneyi hazırlamak için büyük emek veren öğretmenimiz Nesibe GÜVEN' e ve Birsen Teyzemize teşekkür ediyoruz. Çok güzel olmuş karnemiz.:))

6 yorum:

  1. Canım çok hoşsunuz karne heyecanı nihayet bitti,keyifli tatiller diliyorum ve öpüyorum sizi..

    YanıtlaSil
  2. Bahar'cığım teşekkür ederim. Size de iyi tatiller diliyorum. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Serap'cığım çok teşekkür ederim. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Karne heyecanı sona erdi ...Bloğunu izlemeye aldım iyi tatiller dilerim..

    YanıtlaSil
  5. Teşekkürler Hanife. Biz de takipteyiz. Sevgiler...

    YanıtlaSil