Sayfalar

8 Ocak 2011 Cumartesi

Oğlumun Banyo Keyfi


Bugün Eymen'im nerden aklına düştüyse "Havuuu,havuuu" diye tutturdu. Ben de yazın hava sıcak olunca balkonda oynayacağımızı söyledim. Çocuk işte, hemen başka birşeylerle oyalayınca unuttu. Ama annesinin içine verdi tabi. Oğluşu istermiş de annesi yapmaz mıymış. Zaten akşam banyo yaptıracaktım minik tospayı. Dedim bi güzellik yapayım oğluşuma. Küveti güzelce temizledim tekrar tekrar ve ılık suyla doldurdum. İçine de top ve kuplarını attım.( Eymen bayılıyor suyu kuplarla birbirine aktarmaya. )Minik tospayı da attım küvetin içine. O kadar sevindi ki anlatamam. Bizim tospa oldu mu balık:)



Tatlı meleğim yarım saat kadar oynadı suyla. Tabi herzamanki gibi çıkmak istemedi ama elleri ve ayakları büzüşmeye başlayınca güzelce banyosunu yaptırıp, çıkardık sudan. Babası güzelce üstünü giydirip saçlarını kuruladı. Bu arada hiç sevmiyor saçının kurutulmasını oğlum. Yeni yeni kendi kurutmaya başladı. Ben banyoyu toparlarken hala küvete girmek istiyordu.



Hemen babamız devreye girdi ve Eymenle oyun oynamaya başladılar. Zaten uykusu vardı meleğimin. Fazla sürmeden banyo yapmanın da keyfiyle yatağında mışıl mışıl uykuya daldı meleğim.
Sevildiğini bilerek uyu tatlı meleğim...Seni çok seviyoruz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder