Sayfalar

20 Ocak 2011 Perşembe

Ay Dede, Ay Dede Senin Evin Nerede?






Ay Dede, Ay Dede
Senin evin nerede?
Gündüz olur kaçarsın,
Geceleri ışık saçarsın,
Ben bir rokete binerim,
Senin yanına gelirim.
Ay Dede, Ay Dede...






Eymen bir haftadır her gördüğü yerde Ay'ı gösteriyor bize. Öyle ilgisini çekmiş ki hava tam kararmadan bile Ay'ın çıktığını farkedebiliyor. Nereden öğrendiğini de hatırlamıyorum şahsen. Yıldız'ı biliyor tamam, kitaplarında var ordan tanıyor. Ama düşünüyorum da Ay ile ilgili konuştuğumuzu hatırlamıyorum nedense. Mutlaka televizyondan veyahut izlediği Dahi Bebek Cd'lerinden öğrenmiştir.( Eymen, Dahi Bebek Yaratıcılık ve Mantık Cd lerini 6.aydan itibaren izliyor. Ben çok faydalı olduğunu düşünüyorum. Eymen de severek izliyor. Artık cdsini kendi takıyor bilgisayara ve "Anne aç,aç, Eymen iste diyor." kerata.)

Akşamları dışarı çıktığımızda artık bıktıracak derecede söylüyor:" Anne bak Ayyy, bak Ayyy buuudaaa." Öyle keyifleniyor ki Ay'ı gördüğünde. Elini havaya kaldırıp kaldırıp bize gösteriyor. Ben de oğluşuma Ay Dede Şarkısını öğretiyorum. Yatarken artık duamızdan sonra Ay Dede şarkısını söyleyerek uyuyoruz. Eymen de bana mırıldanarak eşlik ediyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder