Sayfalar

19 Haziran 2010 Cumartesi

Minik Yüzücümüzün Havuz Sefası

Canımın içi, güzel oğluşum sıcaklardan çok bunalıyor. Bir de şu popomuzdaki bez olunca tabi... Izdırabımız ikiye katlanıyor. Henüz hazır değil küçük beyimiz çişini söylemeye, bu nedenle beze devam. Ama yaz günlerinde ayrı bir zorluğu var ki bilirsiniz.
Oğlumun su ile olan ilgi ve alakasından bahsetmiştim. Elini bile yıkarken ayrılamıyor çeşmenin başından. Günde 3 kere üstünü değiştiriyoruz. Bir bakmışsın eline almış bir hortum, ya üstüne döküyor, ya çiçeklerimizi suluyor!

Durum böyle olunca ve de tatile çıkmaya epeyce vakit olunca, biz de oğluşa havuz almaya karar verdik. İlk önce ben oynasın diye balkona kova ile su koydum ve içine oyuncaklarını attık. Ama kesmedi tabi bu faaliyet Eymen'i. Akşam aniden aklımıza düştü ve kalktık gittik markete, oğluşuma havuz almaya. Akşam babasıyla şişirdiler ki sabaha hazır olsun diye. Ama durur mu bizimki. Suluğunu aldığı gibi kaçıyor havuza dökmeye çalışıyor. Tabi her seferinde yakalayıp, sabaha kadar beklemesini söylüyoruz.

Sabah kalkar kalkmaz daha kahvaltısını yapmadan tutturdu vallahi. Havuzu almış sokak kapısına gidiyor yaramaz. Sanıyor ki dışarı götüreceğiz. Velhasıl koyduk balkona ve başladık suyla doldurmaya. Bir kova sıcak, bir kova soğuk...Malum üşütmesin kuzucuğum...İçine de kule yaptığımız kuplarını, plastik toplarını, arabalarını attık, yüzdürdük.

Öyle keyif aldı öyle keyif aldı ki, elleri ayakları buruş buruş oldu ama yine de çıkmak istemedi sudan. Bir çıkıyor ağzına bir peynir atıyor, bir giriyor havuzdan su içiyor.:( Oğlum içilmez dedikçe inadına yapıyor tabi.



Yaklaşık 2 saat oynadı suyla. Çıkarıp duş aldırdım. Balkona geri geldiğimizde yine girmek istedi ama izin vermedim tabi. Çünkü yavaş yavaş güneş balkondan çekilmeye başlamıştı. Hasta olmasın diye bu günlük yeter dedik. Su ile oynamanın verdiği mutluluk ve yorgunluk ile uykusu geldi bizimkinin. Sütü içtiği gibi mama sandalyeside uyuya kaldı.



(Ertesi gün de Eymen'in arkadaşı Kamelya bize geldi ve birlikte oynadılar havuzda. İkisi de çok eğlendi. Ancak onun fotolarını Aylin teyzesi çekti. Bize yollayınca yayınlayacağız. Buradan hatırlatalım.)
Minik Yüzücüm benim. İyiki varsın oğluşum.Seni çok seviyoruz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder