Sayfalar

9 Haziran 2011 Perşembe

Yeni ve Güzel Bir Mim..

Serapçığım ( çocukçayaşamak) yine güzel bir konuyla mimlemiş bizi.

1. Ben Küçükken .... Sanıyordum ! Hepimizin Küçük Yaşlarda İnandığımız Saçmalıklar Vardır.. Fazla Şeyler Yazmamıza Gerek Yok 3 Tane Yada 5 Tane Yazsak Kâfidir :)

***Küçükken annemize ya da bir büyüğümüze vurunca taş olacağımızı sanırdım:) Taş olursun taş!!!
***Aklıma başka bişey gelmiyor ama batıl inanç dediğimiz birçok şeye ( Kara kedi, merdiven altı vb.)küçükken inanırdık. Ama şimdi neyin ne olduğunu biliyoruz tabi...:)Ve oğlumun da bunlara inanmamasını sağlayacağım inşallah.

2. Güne başlamak istediğin şarkı nedir ? Tek bir tane ama her gün çalsa bıkmayacağım dediğin şarkı ?
***Tercihlerimiz sürekli değişiyor tabi ama bu aralar sürekli Zara ve Ekrem Düzgünoğlu düeti olan Sen Aşık, Ben Sana Aşık isimli şarkıyı dinliyorum.

Süper bir şarkı. Buyrun siz de dinleyin.

Serap'a çok teşekkür ediyorum ve mimi Nurefşan'ın annesine ve tatlıhayat Serap'a gönderiyorum. Sevgiler...

1 yorum:

  1. Dimi nelerle buyuyoruz ama buyudukce kendi dogrularimiz olusuyor kucukken duyduklarimiza guluyoruz:))yahut bizde cocuklarimiza ayni cumleleri kuruyoruz,sarki ne guzelmisss tesekkur ederizz

    YanıtlaSil