Sayfalar

15 Mayıs 2011 Pazar

İlk Mim

Mim de ne diyenlere: Mimlemek bir konu hakkında yazdığımız bir içeriği bir başkasına paslamaktır. Böylece mimlenen kişi o konu hakkındaki düşüncelerini yazar ve farklı fikirler ortaya çıkar. Özgün cevaplar artar.

Blogcu arkadaşlarım bilirler elbette ki, ben bizi izleyen ve bilmediğini düşündüğüm arkadaşlarım için kısaca açıklamak istedim. Çünkü biz de ilk defa mimlendik. Ve bu ilk mim sevgili çocukçayaşamak blogu yazarı Serap'cığımdan geldi. Kendisine bu ilki bize yaşattığı için teşekkürü borç biliriz.

***Blog yazma yeriniz neresi?
Blog yazma yerim, salondaki bu plastik masanın başı.:)



***Blog yazdığınızı kimler biliyor?
Blog yazdığımı eşim, ablam, kardeşlerim, annem, Kosova'daki yakın arkadaşlarım ve msn listemdeki kişiler biliyor. (Genelde msndeki kişisel iletim blog adresimizdir. Bu sebeple)

Bu mim için tekrar teşekkür ediyorum ve ben de Serap'ın mimlerinin dışında kalan birkaç blog arkadaşımı mimlemek istiyorum.

Ballı lokmam
Ata ve Dünyası
Anne kaleminden
Duru günlerimiz
bloglarını mimledim bile.

Herkese Sevgiler...

2 yorum:

  1. Esracım, 3 Mayıs tarihli gezi yazına yorum bıraktım ama buraya da yazayım dedim. Kapı fotoğraflarını bugün yayınladım "Kapılar" blogumda. Tekrar çok teşekkürler ve sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Görmez olur muyum sevgili Leylak Dalı. Yayınladığın için ben teşekkür ederim. Zahmet verdik. Sevgiler...

    YanıtlaSil