Sayfalar

19 Ocak 2010 Salı

Anıtkabir Özel Defteri'ni Hepimiz İmzalayalım...


Henüz dünyaya gelmeden, annemin derslerde anlattığı zamanda tanıdım O'nu. Dünyaya geldim, her yerde fotoğraflarını gördüm. Şimdi ise annem bana kitaplardan resmini gösterip ATATÜRK, ATATÜRK diye ismini tekrarlıyor, başarılarını anlatıyor. Daha ben adını söyleyemiyorum ama, altında yatan o büyük gücü anlamaya başladım galiba... Sevgili büyüklerim; Sizleri de bu gücün altına imzanızı atmaya davet ediyorum. Lütfen siz de Anıtkabir Özel Defterini imzalayın. Annemle biz imzaladık bile... Eymen GÜNEY

2 yorum:

  1. harikasin canim ya soylenecek soz yokk...

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler canım. Şuna eminim ki Eymen'im ve onun gibi birçok yavrumuz, ülkemiz adına, Atatürk'ten aldıkları örnekle daha çok sözler söyleyeceklerdir.

    YanıtlaSil