Sayfalar

28 Ekim 2009 Çarşamba

Eymen'im Büyüyor


Bir anne için en büyük mutluluk, bebeğinin gelişimini yakından, taaaa minicik burnunun dibinden izlemektir sanırım. Her anında yanında olabilmek ve onu sımsıkı sarabilmek... Ben bu konuda çok şanslıyım aslında. Yoğun bir çalışma temposunun içinden bu minik kelebekle birlikte sıyrılıp, bambaşka bir yıl geçirdim. Bana bu duyguyu yaşattığı için Allah'a binlerce şükürler olsun.
Oğlumuz her sağlıklı bebek gibi gelişim aşamalarını zamanında tamamlayarak 15. ayına ulaştı. Ve hayatının temelini, minicik ayaklarıyla attığı güçlü adımlarla sağlamlaştırdı. En güzel yarınlar senin olsun anneciğimmmmmmm.

3 yorum:

  1. Allah uzun saglikli omur nasip eylesin gusel gunlerini gorun eymencigin tombis yanaklarindan optum

    YanıtlaSil
  2. Canım Oğlum,
    1 yaşını yeni bitirdin ve Yıllar eklenecek yaşlarına. Babacığının saçlarına düşmeye başlayan aklar çoğalacak. Siyah beyaz saçları azalsa da düzeltmeden önce senin üzerindeki Fenerbahçe formasının atkısını düzeltecek Baban. Ve o sırada geçmişe doğru bir yolculuk da başlayacak.Evet Oğlum, Bu 10. yıldı diyeceğim tam tamına on yıl.Kadıköyde GSnin üst üste on yıl boyunca hezimete uğradığı, ortalama insan ömrünün altıda biri kadar bir süre...Vay be! Babacığım diyeceksin ve bir iç çekip bana sarılacaksın. Mutlu olmam için bana, FB yi tutmam gerektiğini söylediğim aklına gelecek ve Seni seviyorum Babacığım diyerek yanağıma bir öpücük konduracaksın...

    Evet Oğlum... Ağaç, Güneşten ışığı, yağmurdan da suyu aldığında sabırsızlanır meyvesini vermek için. ve Bizde öyle sabırsızlandık seni görmek, öpmek ve koklamak için. Belki doğumunda yanında olamadım ama hep hasretle bekledim seni, saatler günleri kovaladı ve hep sabırsızlandım ansızın duymak için o sesi, gözün aydın baba oldun... evet Baba olmak, dağ gibi, gönlü saray gibi, herderde şifa, anlarsınız işte bir rüya gibi. Evet Oğlum, İnsan gibi İnsan olman dileğiyle, ömrün boyunca yolunun açık olmasını Yüce Allah tan dilerim...

    YanıtlaSil
  3. YAZDIKLARINIZ KARŞISINDA KAYITSIZ KALMAK İMKANSIZ.SİZİ GİDİ EYMENCİLER SİZİ.ALLAH SEVGİNİZİ,MUTLULUĞUNUZU HİÇ BOZMASIN.EYMENİNİZLE BİR ÖMÜR MUTLU OLUN İNŞALLAH.HATİCE DALKILIÇ.

    YanıtlaSil